Project Description
Wattsenglish in The Language School
Deti vyučujeme anglický jazyk pomocou licencovaného konceptu WattsEnglish. Táto metóda je efektívnym nástrojom pre vzdelávanie detí od 3 do 11 rokov. Je založená na rovnakom princípe ako osvojovanie si materského jazyka v prirodzenom prostredí pomocou poznávania.
Hlavné princípy konceptu WattsEnglish:
- tvár Steva Wattsa, ktorú si deti prirodzene spájajú s anglickým jazykom; tento princíp je založený na výskumoch psycholingvistiky, ktoré dokazujú, že deti sa ľahšie učia jazyk, ak sa im spája s konkrétnou ľudskou tvárou
- jazyk je prezentovaný a precvičovaný v kontexte
- interaktívne videá a piesne
- interaktívne hry a aktivity, ktoré pomáhajú precvičiť si jazyk v kontexte
- prirodzený proces učenia sa cudzieho jazyka v 4 krokoch:
-
-
-
-
-
-
-
-
- INTRODUCTION – predstavenie novej slovnej zásoby a gramatiky
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- DRILLING – precvičovanie novej slovnej zásoby a gramatiky
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- TOTAL PHYSICAL RESPONSE – využívanie didaktických hier a získavanie spätnej väzby od študentov
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- GENERAL PRACTICE – praktické využitie jazyka slovom aj písmom
-
-
-
-
-
-
-
Hodiny prebiehajú iba v anglickom jazyku. Slovenský jazyk nepoužívame.
Forma výučby: prezenčne aj online
Výučba pomocou metódy Wattsenglish for children
Wattsenglish je modoerná metóda výučby angličtiny pre deti od 3 do 10 rokov. Výučba je vedená hravou formou a podecuje deti k interakcii a komunikácii v cudzom jazyku. Hodiny sú zamerané na osvojovanie si nových prvkov jazyka a následné ich použitie v kontexte. Každá hodina sa skladá z dvoch častí. V prvej časti je predstavená slovná zásoba hravou formou – pesnička, video. V druhej časti sa precvičuje použitie nových vedomostí v praxi – pohybová aktivita, hra.
Ukážku si môžete pozrieť tu.
Deti 11+
Výučba je zameraná na konverzáciu, ktorá v škole chýba. Deti sa učia novú slovnú zásobu a hneď ju efektívne aplikujú aj sami, pričom si rozširujú komunikačné zručnosti. Vyučovacia hodina pozostáva z 2 častí: v prvej časti sa opakuje učivo z predchádzajúcej hodiny a kontroluje sa, či deti porozumeli, v druhej časti sa preberá nová slovná zásoba formou komunikácie
Počet detí v skupine: 2-5
Frekvencia: 2x do týždňa po 50 min.